:)

Saturday, June 9, 2012

MY BESDAY 24 ^___ ^

9 JUN 2012 .. genap la umurku 24 tahun.. cepat masa berlalu... genap 1 tahun aku menjadi seowg isteri.. dan pada tahun 2012 aku telah menjadi seowg ibu.. wah!! macam tak percaya sahaja.. umur aku 24 tahun dah menjadi seowg ibu...kegembiraan aku tak terhingga aku nak ucapkan terima kasih kepada suamiku yang selalu ada disisiku.."abg terima kasih kerana sudi menerima ayang sebagai isteri abg yang sah ! " muahh iloveyou so much.. HONEY... tak lupa jugak kepada anakku NUR ALFIYAH .. "muahh sayang anak ibu.. ini... kamu lak anugerah yang tak ternilai yang tuhan berikan kepada ibu dan ayah...sayang puteri ibu ini "......pagi-pagi dah pergi jusco nak sambut besday aku huhu "TQ.. abg... belikan hadiah.. sayang abg.." tegok gelagat KAMI .. pagi2.. g SHOPPING COMPLEX hehe... pagi..pagi..dah makan Kenny Rogers Roasters
muah cayang anak ibu..
fiyah bersama ayahnye


No comments:

Post a Comment